Breaking News

Avantajele promovarii online si modul in care iti influenteaza firma?

SEO joaca un rol important in cresterea traficului organic si in generarea de lead-uri si clienti calificati. Mesajul pe care il transmiteti prin continutul vostru este crucial, in functie de intentia vizitatorului.

Crearea de continut si optimizarea acestuia in diferite etape ale ciclului de cumparare va creste sansele de a fi ales in momentul luarii deciziei finale. Deoarece procesul de vanzare este unul de lunga durata, vizitatorul are un drum lung de parcurs inainte de a fi transformat in client. Este posibil ca vizitatorii sa nu fie pregatiti sa faca o vanzare la prima lor vizita, dar faptul ca au ajuns pe site-ul vostru reprezinta o buna oportunitate. Va cunosc, poate ca au aflat informatii importante, poate ca i-ati ajutat sa isi inteleaga mai bine nevoile. Ceea ce a fost dat va fi cu siguranta rasplatit in decizia finala. Vezi aici mai multe despre optimizare site.

Puteti utiliza referintele pentru a afisa intrebarile comune pe care le poate avea un utilizator in faza de constientizare. De asemenea, puteti crea studii de caz sau alte forme de continut SEO care sunt utile in faza de decizie. In cele din urma, puteti crea pagini de oferta, cupoane si alte elemente orientate spre vanzari care ajuta la luarea deciziei in faza de cumparare.

Traficul ofera o rata de conversie buna

Spre deosebire de alte forme mai traditionale de marketing, avantajul SEO este ca puteti genera un trafic foarte bine directionat, in special pentru SEO local, care poate fi completat de o strategie locala de anunturi Google Ads.

A avea posibilitatea de a aparea in partea de sus a paginii pentru un anumit serviciu sau produs pe care il vindeti este extrem de eficient. Un utilizator care a tastat un cuvant cheie specific care corespunde unei anumite intentii intr-un anumit moment al procesului de cumparare va va aduce un prospect mult mai bine directionat decat o reclama traditionala intr-o revista, la televizor…

Rezultatele sunt masurabile si ofera informatii importante.

SEO implica o multitudine de actiuni foarte diferite: copywriting, optimizare tehnica, netilnking. Nu este usor sa atribui o performanta fiecarui element, deoarece succesul rezulta din interactiunea dintre diferite parghii. Cu toate acestea, cu toate metodele de analiza si urmarire a traficului, veti putea izola rezultatele. Cautarea Google genereaza un trafic valoros ale carui date si parametri sunt vizibile prin intermediul instrumentelor de urmarire precum Google Analytics. Veti afla multe despre potentialii clienti si despre clientii vostri:

  • Cuvintele cheie pe care le introduc.
  • Modul in care navigheaza pe site-ul vostru.
  • Continutul care le place cel mai mult.
  • Modul in care interactioneaza cu elementele de pe site-ul vostru.
  • Tehnologiile pe care le utilizeaza.
  • Regiunea in care traiesc.
  • Date temporale privind vizitele.

Toate aceste informatii va vor ajuta sa luati decizii mai bine informate cu privire la afacerea voastea. si la strategiile sale, atat online, cat si offline.

SEO este un bun generator de lead-uri

Aceasta va poate duce obiectivele de marketing la un randament al investitiei mai mare decat alte forme de campanii de marketing. Site-ul vostru poate fi un magnet potential, bazat pe cuvantul cheie de inalta calitate, si poate fi acolo unde se afla clientii vostri. Daca va aflati in vizorul vizitatorului, veti putea sa il directionati in mod corespunzator catre site-ul vostru web si sa ii oferiti solutii la intrebarile/problemele sale.