Breaking News

De ce afacerile nu pot functiona fara SEO!

Daca doriti sa construiti cunoasterea marcii pe termen lung, sa va extindeti publicul tinta si sa generati mai multe venituri, optimizarea pentru motoarele de cautare este cruciala.

Un site care ocupa un rang inalt in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERP) este in general vazut ca fiind de inalta calitate si de incredere de catre motoarele de cautare, ceea ce, la randul sau, creste credibilitatea afacerii. Petreceti timp imbunatatind si adaugand continut pe site-ul vostru, crescand viteza site-ului si cercetand cuvinte cheie pentru a va ajuta site-ul sa se claseze si mai sus.

In afara de timp, daca il gestionati singur, SEO nu costa nimic ca alte strategii de marketing, cum ar fi plata pe click. Motoarele de cautare va acceseaza cu crawlere site-ul 24/7, promovand continut util si ajutandu-va sa gasiti noi clienti in mod organic. Pentru a profita la maximum de eforturile voastre de a implementa o campanie de optimizare SEO, petreceti o parte din timp examinand continutul de pe site-urile de top din nisa voastra si urmariti sa scrieti continut mai bun decat al lor. Apoi, distribuiti continutul pe platformele voastre sociale.

Continutul original si SEO lucreaza mana in mana. Prin crearea de continut care este util pentru vizitatori, inclusiv text, imagini si videoclipuri, site-ul vostru se va clasa mai sus in rezultatele cautarii. Dar o agentie SEO va poate sprijini si eforturile de marketing de continut. Asigurati-va ca continutul postat este de inalta calitate si optimizat pentru cuvintele cheie pentru care doriti sa va clasati si, deoarece motoarelor de cautare le place reinnoirea, actualizati-va continutul in mod regulat.

Strategiile de marketing neplatite (SEO) si platite (PPC) functioneaza minunat impreuna. PPC ajuta site-ul vostru sa apara in partea de sus a rezultatelor cautarii platite, in timp ce SEO face acelasi lucru in mod organic. Aparitia ambelor rezultate in partea de sus a paginii cu rezultatele motorului de cautare creste credibilitatea brand-ului si arata ca nu cheltuiti bani doar pe publicitate pentru a fi in top. Puteti utiliza SEO pentru a va maximiza campaniile PPC. De exemplu, un clasament ridicat al paginii poate fi si mai bun daca il utilizati ca parte a publicitatii PPC, mai ales daca cuvantul cheie are un cost pe clic scazut.

Concurenta va investi probabil in SEO, ceea ce inseamna ca si dvs. ar trebui. Cei care investesc mult in SEO depasesc adesea concurenta in rezultatele motoarelor de cautare si castiga cota de piata. Daca considerati ca rezultatele de pe prima pagina a unei cautari Google genereaza peste 90% din trafic, nu va puteti permite sa nu fiti acolo, mai ales daca este concurenta voastra. Incepeti prin a va identifica concurentii, analizati punctele forte si punctele slabe ale acestora si construirea si gestionarea reputatiei online. Apoi, asigurati-va ca site-ul se incarca rapid si este adaptat pentru dispozitive mobile, creati cel mai bun continut posibil si concentrati-va pe cea mai buna experienta de utilizator. Folosind serviciile unor profesionisti desavarsiti precum PSK, orice firma are sanse reale de crestere in algoritmii Google!